Sedím na schůzce, snažím se zjistit něco více o práci mého kolegy z konkurence.
'Jak dlouho Vám s klientem průměrně zabere finanční analýza?'
- No víte, to záleží jak moc vzdoruje při poskytnutí kontaktů na další klienty, někdy se to protáhne i o 30 minut.
O této nátlakové metodě získávání doporučení jsem už slyšel z vyprávění. Myslel jsem, že jde o nějaký drb. Na pomluvy finanční svět docela užije, ale o tom jindy... 'Je to pravda, pomyslel jsem si... A někdo takhle funguje i v roce 2023?!?
Finanční analýza bývá první setkání s klientem. Cílem je poznat jeho záměry a potřeby. Představit mu smysl finančního plánu a v čem je přidaná hodnota moji služby. Ale tahat z klienta na první schůzce nátlakem kontakty? Jak se při takové schůzce bude cítit? Nezná mě ani hodinu, téměř nic ode mě neviděl...
To mi smysl nedává!
Kontakty z doporučení jsou nejefektivnější, proto je nutné na nich pracovat, ale existují smysluplnější způsoby.